ВЗАЄМОНАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ: ПОГЛЯД СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
Key Words: professional development, peer-teaching, peer-observation, English language teaching (ELT)Анотація
Метою цієї публікації є представлення результати практики взаємного навчання та спостереження у процесі опанування методики викладання англійської мови, як її бачать студенти третього курсу програми підготовки вчителів англійської мови у Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка. Особливу увагу приділено потенціалу співпраці з одногрупниками для формування основ навчання протягом життя.
Downloads
Опубліковано
2025-06-18
Як цитувати
Slyvka, S. (2025). ВЗАЄМОНАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ: ПОГЛЯД СТУДЕНТІВ. MUNDUS PHILOLOGIAE, 1(4). вилучено із https://mundphil.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/46
Номер
Розділ
Статті