ВЗАЄМОНАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ: ПОГЛЯД СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Sofiia Slyvka

Ключові слова:

Key Words: professional development, peer-teaching, peer-observation, English language teaching (ELT)

Анотація

Метою цієї публікації є представлення результати практики взаємного навчання та спостереження у процесі опанування методики викладання англійської мови, як її бачать студенти третього курсу програми підготовки вчителів англійської мови у Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка. Особливу увагу приділено потенціалу співпраці з одногрупниками для формування основ навчання протягом життя.

 

 

Downloads

Опубліковано

2025-06-18

Як цитувати

Slyvka, S. (2025). ВЗАЄМОНАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ: ПОГЛЯД СТУДЕНТІВ. MUNDUS PHILOLOGIAE, 1(4). вилучено із https://mundphil.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/46

Номер

Розділ

Статті